Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace trhu dětské výživy
Hrůzová, Daniela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Teoretická část práce se obecně zabývá segmentací trhu, tedy marketingovým významem diferencí mezi spotřebiteli, podstatou segmentace trhu, jejími hlavními podmínkami a samotným procesem segmentace, který se skládá ze čtyř na sebe navazujících fází - vymezení daného trhu, postižení významných kritérií, odkrytí segmentů a rozvoj profilu segmentů. V práci jsou dále popsány segmentační kritéria, přístupy k segmentaci, metody a techniky procesu segmentace trhu. Praktická část se zabývá analýzou a segmentací trhu dětské výživy. Zahrnuje jak sekundární, tak i primární výzkum a analýzu dat, na základě které byly odkryty 3 segmenty, pro něž byla navržena marketingová doporučení. Cílem práce je analýza trhu dětské výživy, odhalení segmentů na tomto trhu, následný rozvoj profilu těchto segmentů a navržení vhodného marketingového přístupu.
Segmentace trhu kojeneckých mlék
Čevela, Josef ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Sobol, Robert (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je naleznout odlišnosti, resp. podobnosti mezi spotřebiteli kojeneckých mlék. Na základě těchto odlišností je uspořádat do skupin, segmentů, které jsou uvnitř co nejvíce homogenní a vůči ostatním skupinám, segmentům co nejvíce heterogenní. Dalším cílem je pro odkryté a popsané segmenty navrhnout marketingová doporučení. Práce se skládá ze dvou částí, z nichž teoretická popisuje postup segmentace trhu. V praktické části je uvedena charakteristika trhu kojeneckých mlék a jsou popsány jednotlivé druhy kojeneckých mlék. Na základě sekundárních a primárních dat je provedena vlastní segmentace. V praktické části je v oblasti sekundárních dat využíváno projektu MML-TGI a obsahové analýzy. Primární data z vlastního výzkumu jsou zpracována prostřednictvím program IBM SPSS statistics verze 20. Výsledkem této práce je nalezení pětice segmentů, které jsou charakterizovány, pojmenovány, a pro které jsou navržena marketingová doporučení.
Zásah unisex sazeb do trhu životního pojištění
Vondráčková, Hana ; Řezanková, Hana (vedoucí práce) ; Zemánek, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnou reakcí životních pojišťoven na legislativní nařízení, ve kterém Evropská unie v rámci rovnoprávnosti zakázala používání pohlaví jako faktoru pro stanovení rozdílné výše pojistného mezi muži a ženami. Pomocí cenové analýzy produktů pěti významných pojišťoven na českém trhu je ukázáno, jakých rizik (a v jakém rozměru) se tato změna týká. Jelikož se omezí možnost určovat pojistné podle jednoho z nejdůležitějších parametrů, lze očekávat, že toto rozhodnutí bude mít na celý pojistný trh významný vliv, který bude udávat směr životního pojištění do budoucna. Rozhodnutí o obchodní strategii pojišťovny ovlivňují i jiné vstupy, např. pozice pojišťovny, její obchodní síť atd. Za nejpravděpodobnější směr vývoje trhu je zde považována nová či výraznější segmentace klientů, proto jsou na dostupných datech za pomoci hypotézy o relativní četnosti testovány návrhy nových kritérií, která by mohla pomoci určovat spravedlivější pojistné.
Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů
Král, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nývlt, Vladimír (oponent)
Cílem diplomové práce na téma Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů je nalezení diferencí v tržních projevech spotřebitelů, na základě odhalených diferencí odkrýt a charakterizovat segmenty spotřebitelů a pro nejatraktivnější z nich navrhnout základní směry marketingové orientace. Teoretická část pojednává obecně o segmentaci trhu, dále je zaměřena na samotný proces segmentace a detailně popisuje segmentační kritéria. V praktické části jsou popsány charakteristiky trhu antiperspirantů a deodorantů v ČR. Následuje analýza sekundárních dat, především tržní data od ACNielsen. Pomocí obsahové analýzy jsou dále postiženy styly marketingové komunikace hlavních výrobců. Hlavní část práce je zaměřena na samotný proces segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů -- vymezení trhu, postižení významných kritérií, dotazníkové šetření, odkrývání segmentů prostřednictvím shlukové analýzy a rozvoj profilu odkrytých segmentů pomocí kontingenčních tabulek a sledování afinit. V závěru práce jsou vybrány dva nejatraktivnější segmenty a pro ně jsou navrženy možné směry zaměření marketingové strategie.
Segmentace trhu pleťové kosmetiky
Fialová, Zdeňka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je objevení nejvýznamnějších diferencí nebo podobností ve spotřebním chování uživatelů pleťových krémů. Na základě těchto zjištěných diferencí nebo podobností nalézt, popsat a rozvíjet segmenty spotřebitelů. Dalším důležitým cílem je vypracovat marketingová doporučení pro jednotlivé segmenty. Praktická část práce obsahuje popsání a vysvětlení procesu segmentace. Analytická část zahrnuje charakteristiku trhu pleťové kosmetiky v České Republice a analýzu dat Market&Media&Lifestyle. Praktická část se zaměřuje na vlastní proces segmentace s využitím dotazníkového šetření a programu IBM SPSS Statistics. Výstupem práce je objevení tří segmentů a navržení adekvátní marketingové strategie pro tyto segmenty.
Segmentace trhu krmení pro psy
Gruntová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá segmentací trhu krmení pro psy v České republice. Trh je specifikován pomocí firem zde působících, rozdělených do pěti cenových skupin. Pro lepší proniknutí do problematiky jsou v práci zmíněny i obecné zásady stravování psů a uvedeny výzkumy kvality realizované v minulosti. Segmenty jsou odkryty na základě jednoho segmentačního kritéria, další možné pohledy jsou stručně nastíněny. Marketingová strategie je navrhnuta pro tři vybrané cílové skupiny spotřebitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.